Warunki dostawy
Wszystkie oferowane przez nas produkty posiadamy w swoich magazynach dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko zrealizować Twoje zamówienie. Staramy się aby wysyłka nastąpiła zawsze w ciągu 24 godzin (dni robocze). W wyjątkowych sytuacjach ten czas może się jednak nieznacznie wydłużyć.
Formy dostawy dostępne w sklepie scentre.pl:
Wysyłka kurierem
Realizowana przez wykwalifikowanych pracowników firm kurierskich. Dostawa odbywa się w dni powszednie, przeważnie w godzinach 8:00 – 16:00. W zależności od wielkości przesyłki oraz miejsca dostarczenia firmy kurierskie oferują wygodne usługi, jak np. przekierowanie przesyłki na inny adres lub do punktu odbioru czy dostarczenie do sąsiada. Szczegółowe informacje otrzymacie Państwo od przewoźnika po wysłaniu przez nas paczki. Znaczną część produktów wysyłamy nieodpłatnie. W innych przypadkach zapłacisz za dostawę kurierem 15 zł. Informację na temat kosztu dostawy znajdziesz zawsze w podsumowaniu swojego zamówienia przed jego potwierdzeniem. Po wcześniejszym uzgodnieniu możliwa jest także wysyłka poza granice Polski.
Paczkomaty
Wygodny odbiór przesyłki w jednej z ponad 10 000 lokalizacji w całej Polsce. Łatwe w obsłudze urządzenia dostępne są przez całą dobę. Ta forma wysyłki dotyczy zamówień nieprzekraczających dopuszczalnych gabarytów oraz wagi do 25 kg. Jeśli więc podczas zamówienia nie wyświetliła Ci się opcja wysyłki do paczkomatu oznacza to, że przynajmniej jeden z parametrów został przekroczony. Znaczną część produktów wysyłamy nieodpłatnie. W innych przypadkach zapłacisz za dostawę do paczkomatu 10 zł. Informację na temat kosztu dostawy znajdziesz zawsze w podsumowaniu swojego zamówienia przed jego potwierdzeniem.
Dostawa z wniesieniem i sprawdzeniem
Dostawa zakupionego w naszym sklepie telewizora może zostać zrealizowana przez profesjonalnych techników Sony. Odbiorą oni przesyłkę z jednego z naszych magazynów, przywiozą do Ciebie swoim autem, wniosą oraz sprawdza stan techniczny produktu. Jeśli masz obawy dotyczące wysyłki zakupionego TV firmą kurierską to ta metoda wysyłki jest dla Ciebie. Dopłata jest stosunkowo niewielka a gwarantujemy bezpieczeństwo dostawy.
Czas realizacji takiej dostawy jest nieco dłuższy: 3- 7 dni
Dostawa z wniesieniem, instalacją i montażem
Dostawa zakupionego w naszym sklepie telewizora może zostać zrealizowana przez profesjonalnych techników Sony. Odbiorą oni przesyłkę z jednego z naszych magazynów, przywiozą do Ciebie swoim autem, rozpakują i ustawią we wskazanym miejscu a także mogą zabrać stary, niepotrzebny już odbiornik. W zależności od wybranej opcji mogą także wykonać inne usługi, ich lista poniżej.
- Pakiet Premium 1: Dostawa + Wniesienie i ustawienie TV we wskazanym miejscu + Zabranie starego sprzętu
- Pakiet Premium 2: Pakiet Premium 1 + Podłączenie TV do istniejącej instalacji antenowej + Pierwsze uruchomienie i konfiguracja + Sprawdzenie jakości obrazu i dźwięku
- Pakiet Premium 3: Pakiet Premium 2 + Podłączenie TV do istniejącej sieci bezprzewodowego internetu WiFi
- Pakiet Premium 4: Pakiet Premium 3 + Montaż TV na ścianie przy wykorzystaniu dostępnego uchwytu (uchwyt należy dokupić samodzielnie przed umówionym montażem - np. podczas zakupu TV w naszym sklepie)
Ceny poszczególnych pakietów zależą od modelu TV - można je sprawdzić przed złożeniem zamówienia wybierając jako sposób dostawy: Wniesienie i profesjonalna instalacja.
Czas realizacji takiej dostawy jest nieco dłuższy: 3- 7 dni
Odbiór osobisty w salonie
Sieć Sony Centre to ponad dwadzieścia salonów firmowych w wielu polskich miastach. W każdym z nich możesz odebrać swoje opłacone wcześniej zamówienie. Lista salonów oraz godziny otwarcia dostępne tutaj: salony Sony Centre.
Rezerwacja w salonie
Istnieje także możliwość rezerwacji wybranego towaru w jednym z salonów firmowych Sony Centre w Polsce. Warunkiem możliwości rezerwacji jest dostępność wybranych produktów w danej lokalizacji. Rezerwując towar jego zakup oraz płatność nastąpi dopiero w momencie odbioru. Od momentu rezerwacji masz 3 dni na odbiór towaru, jeśli potrzebujesz więcej czasu poinformuj nas o tym.
Nigdy nie pobieramy opłat za osobisty odbiór zamówionych produktów w jednym z naszych salonów firmowych Sony Centre. Jeśli interesuje Cię inna, niestandardowa forma dostawy skontaktuj się z nami i na pewno znajdziemy wspólnie najlepsze rozwiązanie.
UWAGA: niezależnie od wybranej formy dostawy przed odbiorem należy dokładnie obejrzeć przesyłkę. Jeśli opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone lub posiada ślady otwarcia koniecznie należy zgłosić to kurierowi (spisać protokół), nam w przypadku wysyłki do paczkomatu lub sprzedawcy w sklepie.