Pomoc
Staramy się aby korzystanie ze sklepu było proste i intuicyjne, jednak jeśli napotkałeś jakieś trudności chętnie Ci pomożemy.
Poniżej znajduje się lista najczęściej pojawiających się pytań i odpowiedzi na nie. Sprawdź czy jest tam rozwiązanie Twojego problemu. Jeśli nie to skontaktuj się z nami a z pewnością Ci pomożemy.
Infolinia: 882 562 597 lub email: sklep@scentre.pl
Pytania i odpowiedzi
1. Jak znaleźć interesujący mnie produkt?
Są dwa proste sposoby aby znaleźć produkt, którego szukasz. Jeśli znasz jego nazwę/symbol/model możesz je wpisać w pasku wyszukiwarki na górze strony. Wyświetlą Ci się podpowiedzi, z których możesz wybrać szukaną frazę. Jeśli nie znasz lub nie pamiętasz nazwy możesz wybrać interesującą Cię kategorię produktu na pasku kategorii. Po najechaniu na wybraną kategorię wyświetlą Ci się bardziej szczegółowe podkategorie, z których możesz jedną wybrać aby zawęzić grupę przeszukiwanych towarów. W celu uproszczenia poszukiwań po lewej stronie znajdziesz FILTRY, gdzie możesz zaznaczyć interesujące Cię parametry. Wówczas wyświetlą Ci się jedynie produkty spełniające Twoje kryteria.
2. Jak zarejestrować się do sklepu scentre.pl?
Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowanym użytkownikiem naszego sklepu możesz to zrobić najeżdżając na stronie głównej kursorem na napis „Logowanie”. Otworzy Ci się ramka, gdzie należy wybrać „Nie posiadasz konta”.
3. Czy muszę zakładać konto żeby dokonać zakupu?
Nie, podczas zakupów możesz wybrać opcję „Zakupy bez rejestracji”. Zalogowani użytkownicy mogą jednak w łatwy sposób śledzić historię swoich zamówień oraz mają dodatkowe korzyści.
4. Kiedy otrzymam przesyłkę?
Staramy się aby każde zamówienie zostało wysłane w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia (w dni robocze). Przesyłki kurierskie dostarczane są z reguły także w ciągu 24 godzin od wysyłki. Po zalogowaniu możesz śledzić status swojego zamówienia klikając Moje konto > Moje zamówienia
5. Czy mogę ustalić godzinę dostawy?
Niestety nie mamy wpływu na prace kurierów w całej Polsce. Wiemy jednak, że można często ustalić z nimi godzinę indywidualnie i nie powinno być problemu. Możesz także zaznaczyć w uwagach do zamówienia preferowaną godzinę dostawy a my przekażemy tę informację firmie kurierskiej.
6. W jaki sposób mogę zapłacić?
Oferujemy bezpieczne, proste i szybkie metody płatności, m.in. szybki przelew, płatność kartą oraz płatność mobilna BLIK. Jeśli wolisz się rozliczyć w gotówce to za przesyłki do kwoty 15000 zł możesz zapłacić kurierowi przy odbiorze. Opis wszystkich metod płatności znajdziesz tutaj.
7. Czy możecie zamówić dla mnie produkt, którego nie widzę w ofercie?
Warto spróbować. Zadzwoń do nas lub prześlij mailem zapytanie o produkt, którego nie znalazłeś w ofercie naszego sklepu. Jeśli tylko będzie on dostępny na którymś z magazynów w Polsce lub uda się go sprowadzić z innych magazynów w Europie to z pewnością Ci pomożemy.
8. Czy możecie wysłać produkt za granicę?
Tak. Wysyłamy paczki do większości krajów świata. Cena zależy od tego gdzie przesyłka ma dotrzeć i w jakim czasie. Każdy przypadek traktujemy indywidualnie więc przed złożeniem zamówienia należy się z nami skontaktować.
9. Dlaczego w mojej przesyłce nie było paragonu ani faktury?
Do każdego zamówienia generowana jest faktura elektroniczna i wysyłamy ją automatycznie wraz z wiadomością potwierdzającą realizację zamówienia. Sprawdź swoją skrzynkę mailową, ewentualnie folder spam. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości z załączonym dokumentem sprzedaży skontaktuj się z nami a doślemy go pocztą elektroniczną.
Eksperci Sony
doświadczenie na rynku RTV