Gwarancje i serwis extra

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. Jej okres możesz sprawdzić na stronie każdego produktu, w zakładce „Gwarancje”.

Warunki gwarancji producenta znajdziesz pod poniższymi linkami:

Jeśli masz problem z zakupionym produktem i chcesz go zareklamować sprawdź jak wygląda procedura na stronie Zwrot i reklamacje.

Serwis Extra

W wielu przypadkach możesz wydłużyć okres bezpłatnej usługi serwisowej ponad podstawowy okres gwarancji. Nie jest to zwykły pakiet serwisowy czy ubezpieczenie, to więcej niż gwarancja, to do 5 lat pełnej opieki serwisowej.

Możliwością wykupienia usługi objęte są poniższe grupy produktowe:

  1. Telewizory Bravia
  2. Kamery, aparaty oraz obiektywy Sony
  3. Produkty AudioVideo (m.in. kina domowe, amplitunery , sprzęt do odtwarzania muzyki)

Ofertę, ceny i możliwość wykupienia Serwisu Extra znajdziesz po dodaniu produktu do koszyka. Jeśli nie pojawia Ci się opcja wyboru gwarancji oznacza to, że do danego produktu nie oferujemy tej usługi.

Usługę Serwis Extra można dokupić w salonach Sony Centre oraz na scentre.pl w przeciągu 360 dni od daty zakupu produktu Sony.

Jeśli interesuje Cię zakup usługi Serwis Extra do produktu Sony, który już zakupiłeś (u dowolnego dystrybutora) to skontaktuj się z nami poprzez Infolinię: 882 562 597 lub mailowo: sklep@scentre.pl

Dlaczego my?
 
Darmowa dostawa
  26 lat na rynku
  Do 5 lat gwarancji producenta
Klub Sony