Gwarancje i serwis extra
Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. Jej okres możesz sprawdzić na stronie każdego produktu, w zakładce „Gwarancje”.
Warunki gwarancji producenta znajdziesz pod poniższymi linkami:
- Sony Europe (elektronika użytkowa)
- Sony Mobile (telefony)
- Sony Computer Entertainment (Playstation i akcesoria do konsoli)
Jeśli masz problem z zakupionym produktem i chcesz go zareklamować sprawdź jak wygląda procedura na stronie Zwrot i reklamacje.
Serwis Extra
W wielu przypadkach możesz wydłużyć okres bezpłatnej usługi serwisowej ponad podstawowy okres gwarancji. Nie jest to zwykły pakiet serwisowy czy ubezpieczenie, to więcej niż gwarancja, to do 5 lat pełnej opieki serwisowej.
Możliwością wykupienia usługi objęte są poniższe grupy produktowe:
- Telewizory Bravia
- Kamery, aparaty oraz obiektywy Sony
- Produkty AudioVideo (m.in. kina domowe, amplitunery , sprzęt do odtwarzania muzyki)
Ofertę, ceny i możliwość wykupienia Serwisu Extra znajdziesz po dodaniu produktu do koszyka. Jeśli nie pojawia Ci się opcja wyboru gwarancji oznacza to, że do danego produktu nie oferujemy tej usługi.
- Regulamin usług Serwis Extra: Regulamin.
Usługę Serwis Extra można dokupić w salonach Sony Centre oraz na scentre.pl w przeciągu 360 dni od daty zakupu produktu Sony.
Jeśli interesuje Cię zakup usługi Serwis Extra do produktu Sony, który już zakupiłeś (u dowolnego dystrybutora) to skontaktuj się z nami poprzez Infolinię: 882 562 597 lub mailowo: sklep@scentre.pl