Welcome to Alpha


450 złotych rabatu przy kolejnych zakupach obiektywów*

pod warunkiem zakupu aparatu objętego promocją, zarejestrowania go w serwisie My Sony i otrzymania e-mailem kodu(-ów) promocyjnego(-ych).
*Promocja dotyczy tylko kwalifikujących się obiektywów. Obowiązują postanowienia regulaminu.
 

Jak skorzystać z promocji Welcome to Alpha

 

1. Dla kogo jest promocja?


W promocji może wziąć udział tylko pierwszy nabywca produktu, w tym zawodowy fotograf lub autor filmów.
Z oferty tej nie mogą skorzystać osoby prawne, organizacje i instytucje, jak również odsprzedawcy.
Aby dokonać zgłoszenia w ramach promocji, trzeba mieć ukończone 18 lat.
Promocja dotyczy wyłącznie zakupu nowych produktów dystrybuowanych przez Sony na terytorium Polski.
 

2. Możesz skorzystać z promocji, jeśli:



Z promocji polegające na otrzymaniu rabatu casback na zakupione obiektywy Sony mogą skorzystać klienci, którzy albo (a) zakupili aparaty Sony:

ILCE-7M4, ILCE-7M4K, ZV-E10L, ZV-E10, ILCE-7R4A, ILCE-7R3A, ILME-FX3, ILCE-1, ILME-FX6, ILCE-6000, ILCE-6000L, ILCE-6000Y, ILCE-6100Y, ILCE-6100L, ILCE-6100, ILCE-6400M, ILCE-6400L, ILCE-6400, ILCE-6600M, ILCE-6600, ILCE-7C, ILCE-7CL, ILCE-7M2K, ILCE-7M2, ILCE-7M3K, ILCE-7M3, ILCE-7RM4, ILCE-7RM3, ILCE-7RM2, ILCE-7SM2, ILCE-7SM3,

do 32 marca 2023r. (włącznie), zarejestrowali Kwalifikujący się aparat w serwisie My Sony między 12 października 2020r. a 15 czerwca 2023r. (włącznie) i zamerzają nabyć obiektyw(-y) Sony ("Kwalifikujący się nowi klienci")

lub:

albo (b) nabyli i zarejestrowali Kwalifikujący się aparat nie później niż 11 października 2020r., ale nie zarejestrowali zakupu obiektywu Sony w ciągu poprzednich 12 miesięcy (od 11 października 2020r.) ("Kwalifikujący się obecni klienci").

Jeśli spełniasz te wymogi, możesz otrzymać cashback do 450 PLN na wymienione poniżej obiektywy*:

*(przy założeniu, że obiektyw objęty promocją został zakupiony razem z odpowiednim kwalifikującym się aparatem lub po zakupie takiego aparatu)

Kwalifikujące się obiektywy:  

SELP1635G, SEL70200GM2, SEL14F18GM, SEL50F12GM, SEL35F14GM, SEL2470GM, SEL1635GM, SEL70200GM, SEL85F14GM, SEL100400GM, SEL100F28GM, SEL24F14GM, SEL135F18GM, SEL1224GM, SEL200600G, SEL50F14Z, SEL1224G, SEL1635Z, SEL2470Z, SEL70200G, SEL55F18Z, SEL90M28G, SEL24105G, SEL70300G, SEL20F18G, SEL35F14Z, SEL24240, SELP28135G, SEL1670Z, SEL24F18Z, SEL1655G, SEL70350G.


3. Dokonywanie zgłoszeń  

Zgłoszenia w sprawie rabatu promocyjnego cashback na obiektyw(y) należy dokonać online na: https://www.sony.pl/promo/welcome-to-alpha

Do zgłoszenia udziału wymagany będzie poprawny kod promocyjny:

Nowi klienci otrzymają trzy niezależne kody, w jednym e-mailu z My Sony po tym, jak zarejestrują kwalifikujący się aparat.
Obecni klienci automatycznie otrzymają jeden e-mail z trzema niezależnymi kodami.

Każdy kod można wykorzystać tylko raz.  

Podczas dokonywania zgłoszenia wymagane będzie przesłanie drogą elektroniczną:


zdjęcia białej naklejki z widocznymi kodami kreskowymi, modelem i numerem seryjnym obiektywu objętego promocją, przy czym naklejka ta musi być WYCIĘTA z opakowania obiektywu,
kopii wydruku dowodu zakupu Obiektywu objętego Promocją / faktury na obiektyw objęty promocją z wyraźnym określeniem nazwy sprzedawcy, nazwy produktu oraz daty zakupu,
poprawnego kodu promocyjnego.

 


Często zadawane pytania:



 

1. Jakie są zasady udzielania rabatów promocyjnych cashback?

 
Krok 1
Kup aparat objęty promocją, zarejestruj go w My Sony i zaznacz, że chcesz otrzymywać mailem wiadomości marketingowe. W ciągu 24 godzin od rejestracji otrzymasz 3 kody promocyjne uprawniające do uzyskania rabatu cashback przy zakupie maksymalnie trzech kwalifikujących się obiektywów u dealera uczestniczącego w promocji. 

 
Krok 2
Wejdź na stronę internetową kampanii i kliknij przycisk „Otrzymaj zwrot pieniędzy”, aby dokonać rejestracji. Zgłoszenia w sprawie rabatu cashback można dokonać nie wcześniej niż po trzydziestu (30) dniach od daty zakupu odpowiedniego Obiektywu(-ów) i w ciągu trzech miesięcy od zakupu obiektywu. Zgłoszenia dokonane przed wymaganym terminem zostaną odrzucone.

 
Krok 3
· Zaloguj się lub utwórz konto My Sony i wypełnij formularz kampanii, podając następujące dane:
· Informacje o Twoim obiektywie: model, numer seryjny, unikalny kod kuponu otrzymany za pośrednictwem My Sony, data zakupu i sprzedawca
· Podać  dane osobowe: imię i nazwisko, adres e-mail, adres pocztowy,  dane rachunku bankowego, i numer telefonu
· Twój dowód zakupu obiektywu
· Zdjęcia białej naklejki z widocznymi kodami kreskowymi, modelem i numerem seryjnym Obiektywu objętego Promocją, przy czym naklejka ta musi być WYCIĘTA z opakowania obiektywu, 
Po podaniu tych informacji kliknij przycisk „Prześlij”.

 
Krok 4
Po przesłaniu formularza nastąpi przekierowanie na stronę potwierdzenia, a na Twój adres e-mail zostanie wysłany e-mail potwierdzający rejestrację. Twój kod rejestracyjny to 8-cyfrowy numer, który będzie wyświetlany w temacie wiadomości e-mail. Ten kod będzie również służył jako numer referencyjny na wypadek pytań dotyczących kampanii.

 
Krok 5
Jeśli Twoje zgłoszenie spełnia warunki promocji, otrzymasz wyznaczony zwrot gotówki w ciągu 28 dni od zatwierdzenia wniosku. Jeśli chcesz sprawdzić stan swojego wniosku o zwrot gotówki, kliknij link „Zobacz stan swojego wniosku” na stronie głównej kampanii.


Uwaga: Każdy klient może zgłosić do 3 wniosków ( maksimum 1 wnioski mogą dotyczyć jednego modelu). Każdy kod kuponu można wykorzystać tylko raz.

 

 

2. Jakie wymogi musi spełniać dowód zakupu?


Akceptowalny dowód zakupu powinien spełniać zawierać poniższe elementy:

1- Nazwa sklepu.

2- Data dokonania zakupu.

3- Nazwa zakupionego produktu.

4- Numer NIP sklepu.

Twój wniosek może zostać odrzucony jeśli dołączony dowód zakupu nie będzie posiadał powyższych elementów.
 

3. W jakim formacie powinny być zapisane załączniki w procesie rejestracji zgłoszenia, oraz czy są ograniczenia wielkości plików?



Twoje załączniki nie powinny przekraczać 5 MB. Możesz załączać tylko pliki JPG, JPEG, PNG lub PDF.
 

4.  Nie otrzymałam (-em) wiadomości e-mail ze statusem mojego zgłoszenia, jak mogę go sprawdzić?



Wiadomość e-mail jest wysyłana automatycznie po zarejestrowaniu wniosku, kolejna po jego akceptacji. Jeżeli potrzebujemy od Ciebie dodatkowych informacji otrzymasz osobną wiadomośc e-mail. Sprawdź czy nasza wiadomość nie utknęła w spamie. Niemniej zawsze możesz skorzystać z tego linku aby sprawdzić status swojego wniosku, podając numer zgłoszenia który otrzymałaś (-eś) w pierwszej wiadomości automatycznej.
 

5.  Mam problem z zarejestrowaniem mojego wniosku. Co zrobić?



Wiadomość e-mail jest wysyłana automatycznie po zarejestrowaniu wniosku, kolejna po jego akceptacji. Jeżeli potrzebujemy od Ciebie dodatkowych informacji otrzymasz osobną wiadomośc e-mail. Sprawdź czy nasza wiadomość nie utknęła w spamie. Niemniej zawsze możesz skorzystać z tego linku aby sprawdzić status swojego wniosku, podając numer zgłoszenia który otrzymałaś (-eś) w pierwszej wiadomości automatycznej.
 

6. Zarejestrowałem aparat, ale nie otrzymałem kodu kuponu, co mam zrobić?



Jeśli jesteś nowym klientem, pamiętaj o zarejestrowaniu aparatu w My Sony. Przypominamy: 3 indywidualne kody zostaną przesłane w oddzielnej wiadomości e-mail w ciągu 24 godzin od rejestracji produktu.

Jeśli nie otrzymałeś żadnego e-maila, sprawdź folderu ze spamem.
 

7. Jaka jest maksymalna liczba zgłoszeń, które mogę utworzyć?



Otrzymasz 3 kody voucherów za każdy zarejestrowany kwalifikujący się produkt. Nie ma ograniczeń co do ilości zarejestrowanych uprawnionych produktów.

Np: Jeśli kupisz i zarejestrujesz 3 kwalifikujące się aparaty, otrzymasz łącznie 3x3=9 kodów voucherów. 

Masz prawo do tylko jednego roszczenia na każdy model obiektywu na 1 zarejestrowany kwalifikujący się produkt.
 
 
W razie pytań dotyczących zgłoszenia prosimy o kontakt:

telefoniczny pod numerem +48223060694

lub poprzez stronę www.sony.pl/cashback/di/contact
Dlaczego my?
Doświadczeni
Eksperci Sony
Kilkunastoletnie
doświadczenie na rynku RTV
Do 5 lat gwarancji producenta
Klub Sony   Klub Sony powstał z myślą o naszych Klientach, którzy cenią sobie najwyższe standardy obsługi a także chcą razem z nami budować tę wyjątkową społeczność. Dowiedz się więcej